4.83/5

ServiceNow

ServiceNow is een toonaangevend bedrijf op het gebied van IT-servicemanagement (ITSM) en bredere digitale workflowautomatisering.

Al onze werknemers zijn ServiceNow gecertificieerd en Qinexo heeft een CSAT-score van 4,83/5.

Plan een gesprek

Qinexo Customer Satisfaction score

Met een CSAT-score van 4,83/5 heeft Qinexo de hoogste score in Europa!

ServiceNow gebruikt de klantengegevens om een tevredenheidsenquête (Customer Satisfaction Survey of CSAT) af te nemen wanneer hun partners, zoals Qinexo, een project beëindigd hebben. Zo meten ze het succes van het project en verzamelen ze kostbare feedback over hun partners. Deze feedback gebruiken wij om te blijven verbeteren.

De CSAT-score geeft een score van 1 tot 5, met 5 als de hoogst mogelijke te behalen score. Deze score is het gemiddelde van alle scores gegeven tijdens de laatste 365 dagen.

Wat doet ServiceNow?

Met ServiceNow biedt Qinexo een uitgebreid platform aan dat organisaties helpt bij het beheren van hun IT-services, evenals andere bedrijfsprocessen en workflows.

De meeste hedendaagse bedrijven hebben tonnen data die overal verspreid zitten. Hierdoor is het moeilijk om de juiste data met elkaar te verbinden of om al deze data te ordenen.

ServiceNow werkt met het Now Platform, dat bestaande data en systemen van een bedrijf met elkaar verbindt. Dit platform zorgt ervoor dat de data vlot doorheen applicaties, departementen en bestaande systemen stroomt. Zo kan het werk geautomatiseerd, geoptimaliseerd en gemoderniseerd worden.

Het platform is eenvoudig in gebruik en vraagt weinig codering.

Welke oplossingen biedt ServiceNow?

  • Technology Excellence

    Gebruik de kracht van AI en automatisatie om veilige technologie­diensten te leveren die jouw bedrijf onderscheiden en bedreigingen neutraliseren.

    Bereik met jouw bedrijf snelheid en flexibiliteit en stimuleer groei en innovatie.

  • Customer Experience

    Door de kracht van AI vergroot je de klantenloyaliteit van jouw klanten, geef je jouw teams meer ademruimte en verbeter je de winstgevendheid van jouw bedrijf.

  • Operational Excellence

    Door transparante, betrouwbare en effectieve processen voor elk onderdeel van de werkdag te creëren, verhoog je de doeltreffendheid van jouw werknemers en verminder je kosten.

  • Employee Experience

    Bied jouw werknemers een gepersonaliseerd, eenvoudig en veilig platform aan. Zo kunnen ze flexibel en doelgericht werken en verbetert hun productiviteit.

  • Hyperautomation and Low Code

    Met behulp van low-code en no-code ontwikkelings­mogelijkheden auto­matiseer je workflows en moderniseer je verouderde processen. Bevorder zo de efficiëntie binnen jouw bedrijf.

  • Finance and Supply Chain Management

    Innoveer en dring tegelijk de kosten terug door handmatige processen te auto­matiseren en de samenwerking met leveranciers te stroomlijnen.

Overtuigd van de meerwaarde van ServiceNow?

Wij helpen je met de implementatie en uitrol in jouw bedrijf.